۱۳۸۷ شهریور ۱۱, دوشنبه

کيوسک

ديشب 23.09 گروه کيوسک در شهر بن آلمان کنسرتی برگزار کردند، که بهترين کنسترتی بود که من شخصا تا به امروز رفته بودم.
برگزار کننده کنسرت راديو دويچه وله آلمان بود و کنسرت در کافه هارمونی شهر بن برگزار شد. فضای نسبتا کوچک کافه ( که سبک دهه هفتاديش به شدت با گروه هماهنگی داره ) پر از جمعيت ايرانی ها و غير ايرانی ها بود.
ديشب گروه کيوسک به معنای واقعی کلمه غوغا کرد و صحنه را لرزوند. موسيقی عالی ، شعرهايی که تقريبا همه با هم همصدا می خواندند و خود بچه های گروه که به شدت با انرژی بودند، همه و همه دست به دست هم دادند و کنسرتی خاطره انگيز و به ياد ماندنی را ارايه دادند.

تفاوت ، مشخصه اصلی گروه کيوسک است.

گروه کيوسک که به نظر من بهترين و حرفه اي ترين گروه موزيک ايرانی است ، با اصالت و توانايی خاصی کنسرت را اجرا کردند. حال و هوای اين کنسرت خالی از لوس بازی ها و قيافه های عجيب و غريب مرسوم در کنسرت های ايرانی بود و آدم را نا خود آگاه ياد جوامع روشنفکری تهران می انداخت و در تمام طول شب اين حس را داشتم که در ايرانم و با دوستهای قديمی.

ديشب به معنای واقعی کلمه از موسيقی کيوسک لذت بردم و دلم سوخت که چرا برگزارکنندگان برنامه اطلاع رسانی ضعيفی داشتند ، چراکه خيلی ات علاقه مندان به گروه کيوسک از برگزاری چنين کنسرتی بی خبر بودند.

سايت رسمی گروه کيوسک



حواشی:

لونا شاد، گوينده برنامه شباهنگ صدای آمريکا هم در کنسرت بود و در رديف اول کلی جيغ ميکشيد. و آرش سبحانی هم يکی از آهنگ هاش را تقديم به لونای عزيزش کرد. ( نتيجه گيری اخلاقی با خودتون)


گروه کيوسک از آلبوم جديدشان به نام " باغ وحش جهانی" که به قول خودشون ، جوابيه به تئوريه گفتگوی تمدن ها هم ترانه اي به همين نام اجرا کردند.

اين هم فيلم آماتوری که من با دوربينم گرفتم و در you tube گذاشتم. اونی هم که جيغ ميزنه منم!!!

هیچ نظری موجود نیست: